mandag 20. august 2012

Lang bloggtørke, men ikke strikketørke.

Siden sommeren ikke har vært noe å skryte av, så har det blitt strikking i stedet. Har et garnlager som jeg prøver å slanke. Det har blitt til to barnegensere i str. 12 år, med utgang i grunnoppskrift fra Gjesdal strikkedesign hefte nr. 200.


Denne toppen her er også fra samme heftet, men voksen str. Her skal det ikke være ermer, men som vanlig har jeg laget min egen vri på den.

Nå har jeg akkurat rekt opp en ufo i mohair, det var ikke lett for det satt seg fast hele tiden. Har tenkt å strikke en høst/vintergenser av garnet.
 Det er det jeg har holdt på med til nå i sommer.
Ha en fortsatt fin sensommer derute. :)

1 kommentar:

  1. Hei Hilde!
    Jammen mange flotte arbeider i bloggen din. Greit med et garnlager, men ikke greit med smårester. Hiv deg på et forskjelligteppe så blir du kvitt masse garn.
    Liv

    SvarSlett